SI ALGUN DIA ENS TORNEM A TROBAR,PER TU ANA.

Inicio Foros SI ALGUN DIA ENS TORNEM A TROBAR,PER TU ANA.

#25199
plantillamaster
Superadministrador

Perdonadme que escriba esta carta en catalan,porque es por si algun dia Ana,entra en este foro,i me lee.

“Per si algun dia tornas,que sapigues que et trobo molt a faltar,que al meu silenci va ser la meva timidesa,que no se si sabre viure sense tu,que trobare a faltar aquella mirada teva,i la teva veu,que si algun dia vols,asentat en aquell banc al devant de la tenda amb al Ter amb trobaras,com feie molts dias quan tu plegabes la timidesa,ens ha fet mal,no se on vius,no se res de tu,no se el teu telefon,no se el teu email,ni tant sols se el teu cognom,nomes se que un dia vaig coneixe a una Ana,i que potser caldra un miracle per que et torni a trobar,aixis es la vida,i aixis estabe escrit,mentres tant,esperare cada dia,asentat en aquell banc,amb el Ter al meu costat,un peto Ana.”

Por si algun dia vuelves,que sepas que te hecho mucho de menos,que mi silencio fue mi timidez,que no se si sabre vivir sin ti,que encontrare a faltar aquella mirada,i tu voz,tu peinado corto,que si algun dia quieres sentado en aquel banco con Ter me encontarras,como hacia muchos dias cuando tu salias,la timidez nos ha hecho daño,no se donde vives,no se nada de ti,no se tu telefono,no se tu email,ni tan solo se tu apellido,solo se que un dia conoci a una Ana,i que quizas necesitare un milagro,para que te vuelva a encontar,asi es la vida,i asi estaba escrito,mientras tanto esperare cada dia,sentado en aquel banco,con Ter a mi lado,por si un dia vuelves,un beso Ana.