- Aquest tema està buit.
- El tema ‘Necesito una opinión por favor’ s'ha tancat per a respostes noves.
Desde hace unas semanas que no duermo bien. Cada vez que estoy cerca de alcanzar el sueño me levanto con una sensación extrañísima de que me voy a morir. No sé si es que me quedo sin aire o que. Eso me pasa montones de veces durante la noche. Estoy desesperada. Tenía otros síntomas de ansiedad pero ya se han controlado. Ahora esto es desesperante. No quiero ni que llegue la noche para acostarme por que ya me da miedo tener que despertarme tantas veces con lo mismo. Es como si mi cuerpo no funcionara en “modo dormir”. En la noche estoy cansada con muuucho sueño y simplemente no puedo,NO PUEDO…
Ayudenme con su opinión por favor!!!
No padezco de nada, no estoy sobre peso, solo un poco de ansiedad bastante controlada.
Clínica de la Ansiedad. Telèfons: 932263020 y 918299392. Correu: info@clinicadeansiedad.com
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!