- Aquest tema està buit.
- El tema ‘desde que murio mi padre de.cancer estoy obsesionado.con. esta.enfermedad’ s'ha tancat per a respostes noves.
esto.es.una pesadilla.
desde..aquel.dia. estoy.aterrado.con.que.voy.a.sufrir.uno.
hace tres meses me hice un chequeo.completo y todo ok pero.poco despues.tuve una infeccion en el.cuello.y me.salieron.unos.ganglios . total que me.hicieron mas pruebas y todo.ok.tambien. pero.yo estoy acojonado. cada vez.que.tengo una molestia voy ql.medico. hoy he.ido.a.revisar.si.ya.se.habiqn quitqdo.los gqnglios. hay uno mqs pequeño pero que.todavia.esta es.de.menos.de.medio.centimetro en teoria.
ya es.casi lo.normal pues yo como.no.me.ha desaparecido ya estoy con.la.pelicula.montada. y como.llevo.medio mes con ibuprofeno y con.dolor.de.estomago.por.este.medicamento. ante.lq.duda ya.estoy pendanso en que el.cancer.se.esta.extendiendo.
no.puedo.mas.con.la.ansiedad e.hipocondria.
Clínica de la Ansiedad. Telèfons: 932263020 y 918299392. Correu: info@clinicadeansiedad.com
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!