- Aquest tema està buit.
- El tema ‘alguna futura mamá en esta situacion embarazo y ansiedad’ s'ha tancat per a respostes noves.
Hola estoy por este foro y no leo nadie en esta situacion en este año. Estoy embarazada de 7 meses y desde hace 1 tengo mucha ansiedad,me recetaron lorazepam y me estoy tomando media por la mañana y media por la noche por miedo,el caso es que hay veces que no me hace nada y sigo nerviosa. Se que no es bueno para el bebé pero ya no se que hacer para relajarme. He de decir que cuando me quede embarazada me quitaron la medicación que yo tomaba alprazolam y escitalopram. Estoy pasando un embarazo malo debido a esto. Alguna futura mami que haya estado o este en mi misma situación? Necesito hablar con alguien.
Clínica de la Ansiedad. Telèfons: 932263020 y 918299392. Correu: info@clinicadeansiedad.com
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!