- Aquest tema està buit.
- El tema ‘Ansiedad y miedo’ s'ha tancat per a respostes noves.
Hola buenos dias , no es la primera vez que escribo en este foro pero si unas de las veces que escribo yo creo mas preocupado….
Llevo con ansiedad 5 meses ya , los peores de mi vida….Me han echo todo tipo de pruebas tanto analisis y asta un tac craneal…..Tengo todo tipo de sintomas que…Me estan haciendo la vida imposible…Pero tengo uno que en especila me tiene muy intranquilo…..Y es que aveces me duele , otras veces me molesta ,otras me tira ….Es una especie de dolor raro en la parte alta de la cabeza……Alguna ves lo tube en el en el cuello y nuca pero llevo mucho tiempo con ese malestar ahi…..Alguien mas lo tiene o lo a tenido que me pueda decir……
Llevo tomando escitalopran 2 meses y solo e notado cambios en el animo…Es normal?
Un saludo y muchas gracias
Clínica de la Ansiedad. Telèfons: 932263020 y 918299392. Correu: info@clinicadeansiedad.com
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!