- Aquest tema està buit.
- El tema ‘Aniedad, palpitaciones/taquicardia y presion alta’ s'ha tancat per a respostes noves.
Buenos dias,
Hace unos años me secuestraron por un mes, en el cual sufri todo tipo de maltratos, tanto fisicos como verbales, he tomado todo tipo de medicamentos para controlar la ansiedad, antes se presentaba en Dolores estomacales, etc. Pero tengo dos meses en cual se me sube la presion y las arritmias cardiacas no cesan hasta por dia, en muy cansado y frustrante estar en esta situacion, el Corazon me palpita de 100-140 a veces y los cardiologos dicen que todo esta normal y que solo es una crisis por la que estoy pasando, actualmente tomo kriadex,protalgine, repirdol, etc…..he considerado hasta fumar marijuana medicinal, algun consejo????
Clínica de la Ansiedad. Telèfons: 932263020 y 918299392. Correu: info@clinicadeansiedad.com
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!