Qué tomar para llevar lo mejor posible una ansiedad generalizada

Inicio Fòrums Qué tomar para llevar lo mejor posible una ansiedad generalizada

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hola. Tengo un T.G.A. (Trastorno Generalizado de Ansiedad) desde hace 5 años. He probado todo lo que me han dicho los médicos (química) y también he probado por mi cuenta varias opciones como Flores de Bach, Hipérico, infusiones de Passiflora y como no, tila; pero nada es suficiente. No consigo encontrar algo que me vaya bien y me haga relajarme y no estar mareada continuamente. Me gustaría que alguien pudiese ayudarme si sabe qué tomar para mejorarlo. Si es natural, mejor, que se pueda tomar la cantidad que uno vaya necesitando, no un fármaco que haya que tomar todos los días X veces al día… …pero ya no hago ascos a nada… que sea sin receta médica y no tenga contraindicaciones severas, claro. Gracias.

PD. ¿Qué tal las cápsulas de Valeriana?

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Qué tomar para llevar lo mejor posible una ansiedad generalizada’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.