Extraña sensacion en la cabeza

Inicio Fòrums Extraña sensacion en la cabeza

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hola,saludos a todos,soy nuevo por aqui,hace mas o menos un año tube mi primera crisis y desde entonces he aprendido a convivir con unos sintomas que van y vienen y van cambiando,taquicardias,dolores,pinchazos,asfixia,colon irritado,molestias en los ojos,mareos,vamos de todo un poco,pero desde hara 3 dias tengo un sintoma nuevo que me asusta,ya que no lo habia tenido antes,se trata de una extraña sensacion en la cabeza,una espexie de hormigueo,de adormecimiento ,como si de corriente electrica se tratara,acompañado a veces de algun pimchazo en la nuca o la zona de los ojos y la nariz,me gustaria saber si esto puede ser un sintoma normal de nuestra ansiedad

muchas gracias

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Extraña sensacion en la cabeza’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.