A alguien le pasa y puede ayudarme?

Inicio Fòrums A alguien le pasa y puede ayudarme?

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Buenos días.
    quería comentados lo que me pasa por si a alguien le ocurre lo mismo y poder quedarme mas tranquila. Sufro de trastorno de ansiedad y ahora he empezado con dolores de cabeza. Es un dolor tipo presión, una presión que la noto hasta en la nariz y pinchazos, sobre todo el dolor esta en la parte de arriba y los ojos. No he dormido en toda la noche pensando que pueda ser algo grave. Me gustaría saber si los que sufrís de ansiedad habéis experimentado lo mismo. Ya que estoy preocupada. Gracias.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘A alguien le pasa y puede ayudarme?’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.