Comer de noche muy de noche

Inicio Fòrums Comer de noche muy de noche

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Estimados(as) les escribo para compartir una situación que vengó viviendo desde hace unos diez meses; resulta que me duermo a las 11:00 a 12:00 de la noche y a eso de la 01:00 me despierto y tengo que ir a la cocina a comer algo …. Pan con queso o jamón y un vaso de jugo…. Y enseguida vuelvo a la cama…. Esto me hace sentir mal…. Porque ha influido en mi peso… Busque en internet y encontré que puede ser un tema de ansiedad y los expertos los llama el síndrome de alimentación nocturna…. Leyendo más del tema, dice que hay un tratamiento con medicamentos como el Deprax
    Me da cosa, tener que empezar a tomar y hacer me dependiente de esto.

Escribo aquí para conocer opiniones por esta situación y si hay alguna medicina natural ….. Bienvenida sea..!!!!!

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Comer de noche muy de noche’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.