ayuda por favor

Inicio Fòrums ayuda por favor

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Buenos Dias llevo 2 meses con dolores de pecho y e ido a varios medicos me han detectado ostocondritis, es decir inflamacion en los cartilagos de las costillas con el esternon, todo ello me a llevado a tener ansiedad generalizada al pensar que era del corazón, me han echo dos electros que salieron correctos y ayer me dieron los resultados de los analisis de sangre que salieron normales tengo 22 ańos y el medico me a dicho que no me preocupe ya que los dolores de corazon no duran tantos meses y que a mi edad no dan infartos que es imposible y que todo es debido a la ansiedad, me despierto con diarrea y con algo en la garganta que hace que tenga ganas de vomitar, y eructo muchisimo al igual que noto muchos gases en el estomago y hay ratos que me encuentro angustiado como si me costase respirar, neceaito ayuda por favor ¿esto es normal al tener ansiedad? Gracias

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘ayuda por favor’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.