Estoy muy asustado. Necesito ayuda.

Inicio Fòrums Estoy muy asustado. Necesito ayuda.

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Mareos, sensación de desmayo, calores en los brazos y en el pecho como pinchazos, visión como borrosa que no se como explicarlo porque es una sensación bastante rara, taquicardias, sensación de que me falta aire, etc… Estoy muy asustado y pienso que me voy a morir. ¿Alguno de los de este foro padecéis estos síntomas que he nombrado? ¿me podeís comentar como lo sentís vosotros cada uno de los síntomas nombrados? Os lo agradecería muchísimo ya que no se lo que hacer. Me han echo pruebas de todo tipo: análisis de sangre, análisis de orina, tac cerebral, electrocardiograma, radiografía de tórax, etc… muchísimas gracias a todos.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Estoy muy asustado. Necesito ayuda.’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.