Escitalopram 20 mg y embarazo

Inicio Fòrums Escitalopram 20 mg y embarazo

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hola,
    Tengo 2 niños y me hauria mucha ilusion un Ultimo embarazo, me encantan les nińos. El tema es que estoy tomando escitalopram 20 mg por la mañana y miratazapina 30mg po la noche, por crisis de ansiedad. He intentado dejar lo en diciembre però no lo he logrado….Alguien ha tomando escitalopram durante el embarazo? Me siento fatal por no poderlo dejar porque me haria mucha ilusion un Bebito…però no quiero poderlo en riesgo. Tambien preguntar si Alguien concert ginecòlogo en Barcelona que me pueda entendre? Gracias

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Escitalopram 20 mg y embarazo’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.