trastorno bipolar

Inicio Fòrums trastorno bipolar

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

hola a todos, llevo 8 años con depresiones, he probado varios tratamientos, esertia,vandral, etc.y desde enero que recaí tomo litio ,tranquimazin, gudix para dormir y hace 10 días estoy con prozac. LLevo 5 días un poco mejor, pero tanta pastilla me altera el estómago, y mi médico sólo me da antidiarreicos y dieta astringente. A parte he
    engordado 10 kilos por retención de líquidos, y no me gusta mi imagen.
    Antes iba casi a diario al gimnasio, pero al caer enferma me di de baja. Me siento un poco grogui, y sólo de subir una escalera me fatigo y no respiro bien, y tan solo tengo 46 años.
    Me podéis ayudar, si alguien ha pasado por algo parecido y como lo llevó. GRACIAS de antemanol

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘trastorno bipolar’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.