Presentación

Inicio Fòrums Presentación

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hola. Llevo padeciendo ansiedad generalizada desde 1987, en que me operaron de tiroides.
    Cuando no tengo una molestia tengo otra. Parece como si las molestias me recorrieran el cuerpo: se van de un sitio para instalarse en otros: desde molestias en el colon hasta en la garganta.
    Aparte por supuesto los ataques de pánico, sensación de inseguridad, de enfermedad grave inminente… el caso es que mi ánimo oscila mucho pero me cuesta trabajo mantenerme optimista y alegre.
    Espero compartir sensaciones gratas y menos gratas con lso participantes de este foro.

¡Salud y optimismo!

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Presentación’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.