Necesito ayuda…

Inicio Fòrums Necesito ayuda…

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Ya he escrito varias veces y me gustaria acabar con esto ya… Todo el mundo me dice que es ansiedad pero es que yo tenho mucjisimo miedo de que sea un tumor cerebral. Es cierto que unos analisis de sangre sale si tuviera? Ahora me duelen las manos y me han empezado a doler los oidos.. También he leido que la ansiedad puede dar estos sintomas… Tengo esa maldita sensacion de irrealidad constante, parece que hago las cosas de manera automática, cuando estoy en la calle me pongo muy nerviosa, y muchas veces sobre todo por la Noche, pienso que me voy a morir… Ayúdenme por favor!! Creéis que es ansiedad?

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Necesito ayuda…’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.