Ver o no ver…esa es la cuestion

Inicio Fòrums Ver o no ver…esa es la cuestion

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hola a todos…encontre este foro, y decidi resumir el momento mas oscuro de mi vida.
    Nunca tuve problemas de ansiedad aun con una enfermedad en mis ojos de unas graduaciones bestiales de miopia y antigmatiamo y problemas derivado de eso.Siempre lleve bien la enfermedad

La situacion preocupante se produjo a traves de un accidente con un balon en mi ojo derecho…a raiz de ahi…desprendimientos…operaciones…perdida de vision….como efecto secundario…una angustia y panico paralizante….siento que todo me va a dañar…nada puede rozarme la cara…si algo cae cerca…me entra ansiedad…y a veces solo hace falta pensar que podria pasar en una situacion para disparar los nervios….esto me provoca incapacidad, depresion y frustacion..y me encierro…me aislo…me culpo…y es muy difiicil levantarse….es un miedo.costante….a que si algo va. a a pasar me pasara a mi….y en el ojo…que ya no aguantaria mas…

un saludo

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Ver o no ver…esa es la cuestion’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.