Ansiedad y Agorafobia = MADUREZ

Inicio Fòrums Ansiedad y Agorafobia = MADUREZ

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hola a tod@s!!!

Soy un chico que sufre de Ansiedad y Agorafobia… Actualmente estoy en un proyecto donde en videos, cuento parte de mi vida… (Miis pensamientos, mi forma de sentirlla, miedos, enfermedad, pasado, inquietudes, etc…)

Solo queria dejar mi granito de arena en este foro, para el que tenga ganas de ¨conocerme¨ pues pueda tener esa opcion y no solo se quede con unas letras que pueda encontrar sobre mi…

Asi que aqui os dejo el Link

http://www.youtube.com/user/Diegoteoteote1

Espero que os agrade mi idea, que os sirva de algo lo que podais coger de cada video, y que logremos todos aunque sea a la larga… Estar mucho mas tranquilos…

Un besazo y espero que si realmente os gusto, os Suscribais a mi canal (Que sera la unica forma de poder seguirme…)

Besos

Diegote OteOte

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Ansiedad y Agorafobia = MADUREZ’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.