des realización y toc muerte

Inicio Fòrums des realización y toc muerte

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hola forito soy nueva espero me puedan ayudar, seré breve… Desde hace 2 años sufro ansiedad generalizada y el peor síntoma que llevo es la desrealización os explico qué me sucede. Primero es como que desconecto de la realidad totalmente, luego es cómo si me fuera a morir en cualquier momento me despido de mi familia y todo es negativo… Intento pensar o hacer algo positivo pero es imposible me come el miedo y el pánico. Me gustaría saber si alguien vive esto y de que manera. Es como si fueras un fantasma vieras la vida como una película y tu no formarás parte de ella, se me duerme mi parte derecha y me mareo es horrible alguien lo a vivido o lo está viviendo? Gracias un besazo

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘des realización y toc muerte’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.