siituacion de sofoco solo por las tardes

Inicio Fòrums siituacion de sofoco solo por las tardes

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

hola a todos los foreros,despues de tanto tiempo os voy a hacer una consulta que supongo sera debido a la
    ansiedad es un sintoma que para mi es nuevo,os explico llevo un tiempo en que por las tardes se me presenta
    una sofocacion en el cuerpo y la cara como si tuviera fiebre cosa que no tengo solo sensacion. si alguno de vos
    os pasa o teneis algo similar me agradaria me lo comunicarais para darle un tiempo a que desaparezca esta moles
    tia que como digo debe ser la ansiedad a mi pesar ya que hasta la fecha no tenia ninguna sintomatologia
    .la medicacion actual es paroxitina media y alapril media a la manana .bueno gracias por vuesta atencia un saludo
    cordial juanjo

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘siituacion de sofoco solo por las tardes’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes de tercers

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.