CARMEN (ELI)

Inicio Fòrums CARMEN (ELI)

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hola Carmen (Eli), cómo vas? ya tengo ordenador nuevamente. Yo regular, me cuesta desprenderme de la ansiedad sobre todo por las mañanas. Me despierto y no puedo estar en la cama porque me entra ansiedad enseguida…en el momento que empiezo a pensar en el día me pongo nerviosa. Pero bueno, estoy un poco chafada porque veo que no avanzo mucho y quisiera estar bien ya…Yo no sé si hay alguien más por aquí que ahora mismo esté pasando por un momento malo de ansiedad, si es así agradecería sus comentarios también, ya que parece que juntos la cosa se lleva mejor. Nadie sabe lo duro que es esto hasta que no lo vive. Bueno, como ves hoy no estoy muy animada. Un saludo, espero que tú estés mejor.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘CARMEN (ELI)’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.