recaida

Inicio Fòrums recaida

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

hola foreros! Espero que esten mejor que yo, en dos meses tuve dos fuertes recaidas,pense que se me iba a pasar con la medicacion, pero esta vez no fue asi, pienso talvez debido al mucho estres que estoy viviendo ultimamente, mi mama enferma,mi esposo trabaja lejos( en otra ciudad) y me he estando ocupando sola de mis niños, y no es nada facil. Mi fobia especifica es a las enfermedades mentales, mas que cualquier cosa , me asusta el hecho de pensar que puedo perder la razon o sufrir un ataque psicotico. HOy lei de una mujer de 45 años que sufre brotes psicoticos por estres…y no puedo sacarme de la cabeza que eso puede pasarme a mi, en cualquier momento, estando en la calle con mis niños, tengo mas miedo a salir ahora. Y tengo tanto que hacer, que no puedo darme el lujo de quedarme en casa…
    Quisiera algun consejo, una palabra… lo apreciaria mucho en estos momentos.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘recaida’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.