siento que he fracasaso en mi vida

Inicio Fòrums siento que he fracasaso en mi vida

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

hola, yo me siento muy sola y fracasada, encerrada en una vida de lo que no me siento capaz de salir, soy soltera ,funcionaria, pero no me veo que nada tenga sentido. Creo que me influye que este verano no tengo con quien irme de vacaciones,a pesar de que es una necesidad para romper la ansiedad que me ha creado este año el trabajo.
    me levanto todos los días, estoy de vacaciones, y no tengo nada que hacer, ni nadie con quien hablar pues todos mis conocidos trabajan o estan fuera .Soy de Madrid y tengo 46 años y no sé que hacer ni con mi vida ni con las horas que se me presentan por delante cada día.¿qué puedo hacer? Probalemente tengo que tomar decisiones para cambiar cosas pero me da un miedo cerval tomar cualquier decision y así sigo….

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘siento que he fracasaso en mi vida’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.