El miedo …

Inicio Fòrums El miedo …

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Despues de padecer tanto, analizar tanto he llegado a la conclusión que EL MIEDO es nuetro principal obstáculo. Mientras no consigamos vencerlo poco a poco o bien tenerlo controlado seguiremos dando pasos de ciego.
    Cuando estoy bien y muy bien en ocaciones o periodos es cuando puedo analizar y estudiar la situación. Por desgracia no es facil erradicarlo sino ya estariamos todos curados.
    Pero hacerle frente creerme que lo hago y NO PERMITIR que me destroce la vida.
    Deciros también que gracias a las lecturas, cursos, terapias naturales etc… cada vez entiendo mejor la mente y eso me ayuda a estar cada vez mejor conmigo misma.
    Curada del todo no puedo decir que estoy ya que tengo bajones como todos pero me adapto mejor a ellos. Mi propósito es poder curarme algún día ya que confío en todo lo que estoy aprendiendo.
    Estamos para ayudarnos y este foro es importante en este sentido.
    Cual es vuestra opinión o que pensais?
    Un abrazo a todos y ánimo.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘El miedo …’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.