Hola de nuevo Mandaly !!!

Inicio Fòrums Hola de nuevo Mandaly !!!

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Bueno, wapisima, abro tema nuevo para darte la bienvenida (de nuevo) al foro.

Yo estoy….ESTUPENDA : Cáncer superado y como se aprende más de lo malo vivido que de lo bueno, pues voy haciéndome sabia poquito a poco…jajajaja…superando los palos que nos da la vida, que sales de uno y te metes en otro.

Ahora estoy por “tirar por el balcón” a mi hijo adolescente…(tranquis, tengo ganas de hacerlo pero voy a contenerme). No entro mucho por el foro y cuando llevas tantos años, la verdad es que muchas veces no sé que contestar a los mensajes porque no dejan de ser repeticiones de otros tantos, pero de vez en cuando entro a hechar una ojeada para ver como seguis todos.

Me alegra saber de tí, espero que todo te vaya bien y si no es así, espero que tengas mucha fuerza para superar cualquier cosa que te venga, al fin y al cabo, la vida no deja de ser eso. UN ENORME ABRAZO

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Hola de nuevo Mandaly !!!’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.