Un fuerte abrazo a Fina

Inicio Fòrums Un fuerte abrazo a Fina

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hola de nuevo, al final me he dicho: no puede ser que no me acuerde de aquella chica con ojos claros y una fuerza increíble. He investigado un poco en el foro y di con el nombre: Fina y también me he enterado de que eres una campeona más de la vida y te felicito porque has saltado una de las vallas más altas que te puede poner la vida. Hubiera sido mejor que nunca te la hubieran puesto pero no nos dejan elegir y como buena luchadora has preparado tu salto para vencer la altura porque no hay otra opción y lo has conseguido. Sé lo que supone todo el proceso porque lo he vivido en casa: es muy duro pero lo importante es que estés bien y recuperada porque eres una gran persona.

Un petó i que la salut t’acompanyi!!!

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Un fuerte abrazo a Fina’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.