- Aquest tema està buit.
- El tema ‘como ayudar a alguien con ansiedad!’ s'ha tancat per a respostes noves.
hola! Me siento muy triste por mi hermana, ella ha tenido ansiedad y ataques de panico desde hace 18 años, ha consultado psiquiatras, le han medicado, y va bien por tiempos, pero casi siempre tiene ansiedad, y no puede hacer muchas cosa, aveces, hay epocas que no sale de casa, y no se que decir , que hacer para ayudarle, no se si forzarla, o dejarla asi. Sufro viendo como sufre, y no pudiendo hacer muchas cosas, Busco siempre informacion sobre el tema, pero hoy he buscado gente que pasa por esto, que me pueda decir, como la ayudo, que puedo hacer!
Muchas gracias1
Clínica de la Ansiedad. Telèfons: 932263020 y 918299392. Correu: info@clinicadeansiedad.com
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.
El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.
Activeu primer les galetes estrictament necessàries perquè puguem desar les preferències!