EXTRAÑA PRIMAVERA y NEU

Inicio Fòrums EXTRAÑA PRIMAVERA y NEU

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Si,yo tambien estoy mal,con la primavera,soy alergico de casi toda la vida,y este cambio de estacion,tambien me deja hecho caldo,pero como todo no viene solo,para postres,mi gata NEU,la unica que me queda,no esta bien,no come,no bebe,i hayer i hoy esta ingresada con el suero puesto,le han hecho analisis,i esta bien,le han hecho una eco,i en el duodeno,hay algo,quizas una irritacion,quizas bolas de pelo,no,se,pero el miedo vuelve a amenazarme,despues de los 8 meses,que pase con Ter,Mity,Kuket,ahora que creia que todo habia pasado…….
    rezo para que Neu vuelva a comer,es como si tuviera una depresion,pero el veterinario no lo cree,pero este es mi sentimiento,perdonadme si apenas contesto a nadie,es que lo estoy pasando mal,un abrazo a todos.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘EXTRAÑA PRIMAVERA y NEU’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.