gracias a todos

Inicio Fòrums gracias a todos

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

bueno no se como enpezar ,la verdad,llevo poco tienpo en este foro un año escaso,pero lo suficiente para ,agradecer y confiar en el apoyo de muchos de los que en este foro mean apoyado y dado fuerzas para continuar,y que yo sienpre con tan buena fe y lo mejor que puedo intento acer,porque pienso que ayudando en lo que puedo me siento bien ,gracias edu monsalve,se que la perdida de un ser querido es duro una mascota bueno lo que sea ,pero que a estas fechas estes bien,o por lo menos lo mejor que puedas,gracias kaka,gracias asum,gracias mar,gracias juanjo,graciasmarta 76,gracias florencia y muchos mas que aora no me acuerdo y espero me perdoneis pero gracias a todos,porque entre todos,nos tenemos para apoyarnos en lo que podemos ,gracias y un saludo a todos.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘gracias a todos’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.