tengo ansiedad

Inicio Fòrums tengo ansiedad

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

ola gente llevo muchos años tomando fluoxeina, y alapril solo cuando estoy nerviosa,bueno el año pasado me paso x esta epoca estaba el cuerpo inquieto y aunque estuviera muy cansada no podia dormirme como si me ahogara o estuviera inquieta una sensacion rarisima me tome trankimacin fui a urgencias me mandaron dos mas pero nada sin dormir.al tercer dia me tome un cuarto de rexet flasy dormi como un bebey se me fue pasando.
    ayer me paso de nuevo de buenas aprimeras sin venir a cuento me pasa pues me tome medio rexe flas y cai muerta lo malo es q te levantas luego drogada,,lo q mas me asusta es q esta sensacion de ansiedad le pasa a muxa gente ??? con q se les suele pasar por favor alguna ayuda.gracias

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘tengo ansiedad’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.