Cansancio y desinteres

Inicio Fòrums Cansancio y desinteres

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

hola a todos, llevo aproximadamente 2 semanas visitando este foro y leyendo varios de los temas y respuestas a lo aqui expuesto, como ustedes yo tambien fui diagnositcado con TAG y aunque ya me siento mejor hay algo que quisiera preguntar, ademas de la ansiedad y sus sintomas comunes a alguno de ustedes les pasa que se sienten muy cansados (como dicen acá en Mexico, ” con hueva extrema”) y no sienten ganas de salir de sus casas, ni empezar nuevos proyectos, ni convivir con otras personas? Aun y cuando es ya es muy esporadico que me den los ataques de ansiedad no me siento del todo bien y lo unico que siento vale la pena en este moimento de mi vida es mi familia.

Saludos y espero sus comentarios.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Cansancio y desinteres’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.