Test de Rorscharch

Inicio Fòrums Test de Rorscharch

• Aquest tema està buit.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
    David Pinazo
    Superadministrador

Hoy mi psicologo me ha pasado el test de Rorscharch. No me lo esperaba. Me ha dicho que era para saber “como estoy por dentro”. No se…….. durante la reallizacion del test he tenido la sensacion de que aquello no lo controlaba, que no sabia si lo estaba haciendo bien o mal. No sabia que era lo que se suponia que era lo correcto que debia decir y eso me ha dejado un poco mal. Ahora, ya en casa, tengo sensacion de miedo a no se que, de estar sola y de estar muy insegura. No se si a alguien le han pasado el test o tiene alguna informacion sobre porque me he quedado tan rara. He ledo algunas respuetas “correctas” en Internet y casi que me quedado peor, mas insegura y con mas miedo. Saludos a todos

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • El tema ‘Test de Rorscharch’ s'ha tancat per a respostes noves.
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.