estoy de acuerdo

Inicio Fòrums estoy de acuerdo

#31821
David Pinazo
Superadministrador

Es muy difícil de entender si no lo has vivido ya lo creo. Lo puedes describir y te pueden entender la descripcón, pero jamás entenderan lo que se siente. Es como describir el sexo o vivirlo o como describir el amor y vivirlo, es muy diferente verdad?
Por ahora no se me ocurre nada más que decirte, pero creo que la idea es buena y necesaria.
Si avanzas en el tema, se te ocurre algo o lo que sea aquí me tiene capitán :)

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.