ANSIEDAD??? o enfermedad oculta?..alguien que me responda por favor!!!

Inicio Fòrums ANSIEDAD??? o enfermedad oculta?..alguien que me responda por favor!!!

#31816
David Pinazo
Superadministrador

Gracias por tu respuesta Mily..
Cuéntame de tu experiencia con esta enfermedad y como saliste adelante, que tratamiento hiciste, que tomaste (si es que te recetaron algo), si sigues con medicación, si hay mejoría en la calidad de vida, si tuviste recaídas o todo aquel dato que me pueda ayudar y que le entre a mi cabeza je.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.