Tranquilo, no te pasa nada

Inicio Fòrums Tranquilo, no te pasa nada

#31788
David Pinazo
Superadministrador

He tenido la necesidad de contestar a tu mensaje. Pues yo sufria el mismo sintoma, si ya has leido otras entradas, ssbras que lo que te pasa es completamente normal, deja las drogas porque son horribles para la ansiedad, busca cosas que te distraigan y te hagan sentir bien, tuve el mismo sintoma y te digo que no te asustes, haz vida normal porque es lo mejor que puedes hacer, respira hondo cuando tengas esa sensación y verás como cada vez te ocurre menos, es la recomendacion de mi psicologa y ahora estoy mucho mejor :), yo tengo 18 años y llevo con TAG 1 año, lo mejor es relajarse, no te preocupes por nada y disfruta de la vida!!

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.