Re

Inicio Fòrums Re

David Pinazo
Superadministrador

¿mal? ¿por qué?

Esto es un foro, y cada uno es muy libre de sacar a colación los temas que quiera. No es obligatorio participar, ni siquiera leer los mensajes, es más, a mí me parece un tema muy interesante lo del libro, por eso lo saqué a otro hilo.

Las discrepancias es algo normal, a mí no me ofenden, ni me cabrean, hace tiempo que descubrí la maravilla que es que cada persona pueda adoptar sus propios criterios en relación a cualquier cosa de la vida.¿no te parece?

Un beso.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.