Publicad mi mensaje

Inicio Fòrums Publicad mi mensaje

David Pinazo
Superadministrador

A pesar de lo que os ha pedido bufon, pido a la clinica que publique mi mensaje, me gustaria poder hablar con el, establecer un contacto por e-mail, alguien podria darmelo?. Me encantaria poder conversar con este GRAN HOMBRE respeto la retirada si asi realmente lo cree necesario, aunque reafirmo que no me gusta, y desearia poder conversar con el, de alguna otra manera. Si el mismo o alguien me lo puede facilitar lo agradezco. Besos para todos.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.