Para tí

Inicio Fòrums Para tí

David Pinazo
Superadministrador

Pues si has pedido a Carlos que no validen nada que tenga tu nombre, éste mensaje seguramente no llegará a publicarse. Pero entonces el foro no será libre, Frank.
Sólo quería decirte brevemente, que mal vas si sólo reconoces a tus amigos porque se han encargado de conseguir tu correo electrónico. Yo no he hecho nada más que esperar a que volvieras, a que recapacitases, pero me considero tu amiga.
Entendí tu mensaje, el dicho mensaje de ahora vas y lo cascas, por eso no me molestó… aunque si hubieses querido decir lo contrario, tampoco me hubiese molestado.
Pero tengo que decirte, Frank, que estás equivocado. Aquí no ha ocurrido nada que pueda haber hecho a otro que se marche, que muera.
Dices que nos amas… ¿de verdad?.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.