gracias Laura

Inicio Fòrums gracias Laura

#23879
David Pinazo
Superadministrador

Gracias laura, claro que te mando un bikiño y un petó!! sí, mejor olvidar el tema, pero la que peor se lo tomó fue mgt que dice “que hay alguien injusto etc….” esa soy yo, más claro el agua! ya le respondí y también le pedí perdón por el calificativo al que se refiere y que yo usé que era el de déspota, pero NO LLAMÉ DÉSPOTA A LA PERSONA!!!!JAMÁS INSULTO Y HE INSULTADO A NADIE! NO VA CONMIGO, siempre que he entrado en el foro es para intentar ayudar o dar mi opinión sin herir a nadie..yo usé ese calificativo respecto a la forma de expresar el mensaje pero no que la persona lo fuera, pero ya me he retractado, le pedí y os pedí perdon en otro post. y como te agradezco hayas aceptado las disculpas.
Bueno dejemos ese tema y a ver si se “te cura el ordenador” que eso sí se cura eh???? ja ja ja… (broma eh???? bikiños wapa!!!

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.